Spinnenbeet, Pink party, Kerk, Voetbal, Lunch..... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Spinnenbeet, Pink party, Kerk, Voetbal, Lunch..... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Spinnenbeet, Pink party, Kerk, Voetbal, Lunch.....

Door: ~!*Vera*!~

Blijf op de hoogte en volg Vera

13 Juni 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

... Dat is zo'n beetje de samenvatting van mijn laatste weekend en week. Laat ik beginnen met de spinnenbeet. Met mijn voeten gaat het de laatste tijd niet zo heel goed. Eerst een hele open teen aan mijn linker voet, en nu weer een plek op mijn rechtervoet! Jah ik liep wel weer in evenwicht, maar toch echt prettig was het niet. Het begon bij de bungee jump. Ik had al een klein plekje op mijn voet, maar na de bungee jump gingen we ergens eten. Terwijl we daar zaten kreeg ik een raar gevoel in mijn voet en langzaam aan werd mijn voet dik. Erg vervelend dus. Maar goed, ik dacht eerst maar even afwachten hoe het gaat. En om me heen kreeg ik goede adviezen: voet in zout water, veel water drinken, voet in soda water... En jah ik heb het allemaal braaf geprobeerd. Maar toen het na een week nog niet echt beter was, ben ik maandags ( 5 juni) even naar de dokter gegaan. En die bracht het opwekkende nieuws dat ik gebeten was door een Sex? spin. Euh jah...
Dus toen maar weer even een antibiotica kuurtje en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter.

En dan... De pink party. Vanuit de SRC ( de student representative counsel) werd er een feest georganiseerd. Eerst zouden er student awards uitgereikt worden, zoals de school clown etc en daarna met zn allen naar Snorts voor een super feestje. En jah iedereen moest in het roze... En iedereen die mij een beetje kent weet dat ik een hele grote hekel heb aan roze!!! dus dat werd nog wat. Maar jah ik ben toch ook over stag gegaan: een roze shirtje geleent, een roze sjaal erbij geleent, oorbellen haarelastiek en armbandjes gekocht... En zie op de fotos het resultaat!!! De party begon om 7 uur en om half 9 stond iedereen in snorts... Dus toen ik om half 2 in bed lag was ik ook helemaal kapot! ;) Maar volgens mij was het toch echt wel t gezelligste feestje tot nu toe! Wat mede kwam omdat de hele school aanwezig was.

Zaterdag lekker nix gedaan. 's Avonds alleen lekker uit eten geweest bij de Links. Errugh lekker en gezellig natuurlijk! :D

Zondags heb ik een drukke dag gehad.... Eerst om half 10 naar de kerk, even lunchen en toen natuurlijk voetbal kijken! En we hadden het hier goed voor elkaar!!! ---> Groot scherm, 40 nederlanders helemaal in t oranje en daarbij... Bitterballen.. Wat wil je nog meer! ;)
Na het voetballen heb ik de feestende massa even alleen gelaten en heb ik even gewebcamd met de hele familie! Mijn pap en mam gezien, beide oma's, broertje en vriendin en haar hele familie! Was erg leuk!!! :D
En toen mocht ik weer aan het werk. De derde jaars moesten een lunch organiseren voor een pater die 50 jaar pater was. En jah als er 100 mensen komen moet je heel wat poleren, klaar zetten en mooi maken! Dus dat hebben we 's avonds voor een groot gedeelte gedaan. En jah toen kwam maandag, waar ik dus van 8 tot 6 die lunch heb gelopen. Eerst verder klaar zetten en daarna lekker serveren. Het liep natuurlijk weer gigantisch uit, maar ook hier weer ---> Het was gezellig! Kon aan het eind van de avond alleen niet lopen...Maar jah, je moet wat voor je mede mens over hebben!

Dus dat was mijn weekend! De komende week wordt stressen want een groot gedeelte van de module opdracht moet ingelevert worden, maar daarna komt weer een relaxed weekend met... Mijn verjaardag!

Tot volgende keer! ,

Kus Vera

  • 13 Juni 2006 - 07:16

    ~!* VeRa *!~:

    Hey lieve mensen, Er staan nu ook fotos van de Flying Dutch girl op! Ze staan bij mijn vorige berichtje over de bungeejump!
    Kus Vera

  • 13 Juni 2006 - 07:41

    Nynke:

    Heeey Vera,

    Echt geweldig om je verhalen allemaal te lezen. Zoveel heb ik niet meegemaakt in Duitsland hoor! En al die foto's. Ik heb ze net allemaal bekeken :-)

    Liefs,
    Nynke

  • 13 Juni 2006 - 10:53

    Saskia:

    Nou weet ik ook weer waarom ik het niet zo heb op spinnen. Gelukkig hebben we hier niet van dat soort spinnen anders zou ik nooit op blote voeten durven lopen. Weet je al hoe jij je verjaardag gaat vieren? Aan het weer zal het iig niet liggen. Wij zullen hier in Eindhoven een glaasje op jouw gezondheid drinken.
    Groetjes, Harmen, Steven, Hans & Saskia

  • 13 Juni 2006 - 20:03

    Ria Smit (moeder Van Jurgen):

    eigenlijk mag ik niet op jouw site kijken. Je hebt al meer bezoekers dan Jurgen. Of nu niet meer.
    Leuk geschreven dit laatste stuk. Ook van Jurgen hebben we roze foto's gezien en ook hij houdt zeker niet van roze.
    nog veel plezier de laatste weken en ook nog even hard werken op school.

  • 14 Juni 2006 - 09:15

    Stanja:

    Ha ha, pretty in pink! Is meteen je verjaardagsoutfit klaar, of toch liever in het oranje?
    Hier alles goed. Lekker druk, lekker warm etc.etc. En het is niet te geloven wat voor gekke oranje dingen je hier allemaal in de winkel kan kopen!
    groetjes, Stanja

  • 14 Juni 2006 - 12:34

    Irene En Anne:

    Hee vera,

    Je moet nu terugkomen: het is kermis en we moeten in het spookhuis en trappenhuis!!!! Kus

  • 14 Juni 2006 - 18:05

    Pap En Mam:

    fijne foto's hoor van een vliegende dochter!! prachtig die roze outfit houd ik wel van en nog susses met stressen lifs pap en mam

  • 15 Juni 2006 - 19:20

    Debbie:

    Hey meissie!! Lang niet gesproke (hahah), gelukkig gaat het weer een stuk beter met je voet en hoop dat alles weer over is wanneer je weer thuis komt. Verder wensen wij je alvast een fijne verjaardag en zullen deze zeker nog vieren wanneer je weer terug bent.

    Dikke kus,

    Debbie en Arjen

  • 18 Juni 2006 - 11:39

    Annemarie:

    Veraaaaa,

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Sorry dat wij niet op tijd waren met een pakje sturen, maar ik beloof je we zullen je verjaardag nog even flink vieren als je weer in Leeuwarden bent! Geniet nog van de laatste paar weken in ik zie je snel weer hoop ik! Kus anne

  • 27 Juni 2006 - 12:22

    Yvon:

    hey meid nog gefeliciteerd met je verjaardag. lekker netjes op tijd zoals altijd... sorry!! heb je een leuke dag gehad?
    groetjes yv

  • 27 Juni 2006 - 17:05

    Debbie:

    Hier effe een hele hele late reactie,maar goed beter nu dan nooit. Zat net effe naar je bijgewerkte bunjeejump foto's te kijken en moet je zeggen dat op een paardje klimmen hier niks bij is ( hhahaha ) De familie mag je nu niet meer plagen! (tenzij.....ze zelf gaan springen hahah )

    Greets,

    Debbie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 54499

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: