Telefoon gestolen...sniksnik... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Telefoon gestolen...sniksnik... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Telefoon gestolen...sniksnik...

Door: ~!*Vera*!~

Blijf op de hoogte en volg Vera

10 Mei 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Jah jullie lezen het goed. Ik ben zo stom geweest om mijn telefoon te laten stelen. Het is mijn eigen domme schuld geweest en het verhaal zal ik daarom maar even vertellen! Wij hadden een auto van iemand geleent om naar Kaapstad op vakantie te gaan. Toen wij in Kaapstad aankwamen ging de auto kapot. Toen we hem bij de garage brachten waren ze er druk mee bezig op het moment dat wij de stad in gingen. Vandaar dat wij de auto ramen en deuren niet dicht gedaan hadden. En wat blijkt toen wij terug kwamen: de auto had tijdens de lunch de hele tijd open gestaan zonder dat er iemand bij was. Dus heel erg jammer natuurlijk! Maar het meest vervelende is nog wel dat ik nu al jullie nummers kwijt ben! Ik had eigenlijk altijd mijn Zuid - Afrikaanse nummer erin, maar net op dit moment zat mijn nederlandse kaart erin. Dubbel jammer dus. Maar goed, nu wil ik natuurlijk even aan iedereen vragen om jullie telefoon nummers! Ik heb er pas weer wat aan in Nederland, maar dat maakt niet zo veel uit! :D

En bij deze ook de belofte voor een lang verhaal op mijn site met een hele zooi foto's, moet alleen eerst even heel hard aan de slag: het werk is meteen weer erg goed begonnen: Vrijdag toets en zaterdag toets herkansing van afgelopen module! Flink blokken dus, en daarbij ook nog een aantal opdrachten maken. Dus waarschijnlijk komt er een verslag in het weekend! Hoop dat iedereen zo lang kan wachten! ;)

Tot snel! Kus Vera

  • 10 Mei 2006 - 15:25

    Tamara:

    Heej Vera.
    Balen zeg van je telefoon. Dat is niet fijn. Zeker omdat het wel lekker is om af en toe contact te kunnen hebben. Verder lees ik je verhalen nog steeds met veel plezier. En ben stiekem ook wel jaloers. Is wel weer even wennen hier terug in Nederland en na al jou verhalen zou ik ook nog wel weer even in Sri Lanka willen zitten. Maarja aan alles komt een eind. Ga niet teveel zitten balen van je telefoon en succes nog even met blokken.

    Geniet er nog van zolang het kan he.

    Kus Tamara

  • 10 Mei 2006 - 15:26

    Aankomend Huisgenootje:

    He muts;)

    06-55857226 Bij deze mijn nummer.

    Hoe ist verder hier alles goed!! Druk met Spaans en Gala.

    Spreek je snel.

    Kusje

  • 10 Mei 2006 - 15:32

    MarS:

    Flink balen meid! Had je net je foon helemaal in orde na al dat gedoe daarmee... :-( Succes met de studie en ik lees mee dit weekend!!

    x MarS

  • 15 Mei 2006 - 11:37

    Annemarie:

    Hee Vera,
    K*t zeg van je telefoon! Maar mijn nummer is 0611121239! Ik was even twee weken dichter bij je, zat op kreta! Dus ik ben ook een beetje bruin. En afgelopen zaterdag hadden we gala, was ook zeer geslaagd! En nu dan dus weer aan de beun, ik ga snel een mailtje sturen met al mijn belevenissen, kus anne
    p.s. heb je vorig moduul gehaald,ik niet!

  • 23 Mei 2006 - 08:24

    Jeanette:

    Hey meis

    eg balen zeg!Bij deze mn nr: 0623786066.Oja ik ben btw weg bij seeduyn....Tis n heel lang verhaal maar de koning wilde me om de een of andere reden graag weg hebben. Volgens hem ging t nie goed :s Dat liegt ie mr wat kan ik dr tegen in brengen :( Tis nie anders en ach ja tim gaat dr waarschijnlijk ook snel weg...Hij is ergens mee bezig, je hoort dr nog van als t door gaat. Suc6 nog en have fun! Kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 54498

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: