Ik weet even geen leuke titel… - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Ik weet even geen leuke titel… - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Ik weet even geen leuke titel…

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

17 Maart 2009 | Aruba, Oranjestad

…want vaak heb ik de dag voor ik mijn stukkie ga tikken al nagedacht over wat er in moet, wat de titel wordt en welke foto’s er bij komen. Maar gister heb ik er geen moment aan gedacht om heeeel eerlijk te zijn! Dus nu weet ik het even niet haha!

Daarom begin ik maar gewoon weer waar ik geëindigd ben vorige week. Nadat ik maandags een heel relaxed vrij dagje had, had ik dat dinsdag eigenlijk weer! Want als je pas om 6 uur hoeft te beginnen, heb je een hele dag vrij om leuke dingen te doen! Dus eerst maar weer lekker uitgeslapen en toen aan de bar gewacht tot Marjon klaar was met werken om lekker te gaan lunchen. Was gezellig, en ook nog een lekker ijsje gehaald, het eerste sinds ik op het eiland ben! Vervolgens nog even de stad in geweest en daarna om 6 uur aant werk.
Woensdag was daarna niet heel spannend: ’s ochtends geprobeerd te internetten, wat niet lukte en vervolgens gewerkt van 1 tot half 11. Het zijn weer drukke avonden in het restaurant, dus dan moet ik vaak wat langer blijven…En toen… was ik op donderdag al weer vrij! Wat een luxe ;) ! En nog wat leuks gepland ook! We gingen met een groep van 7 pax quad rijden! Was echt helemaal super! Allemaal leuke sigthseeings bij langs gereden: Natural Bridge, Gold Mill Ruins, Arikok ( De op een na hoogste berg van Aruba ) en Ayo Rock Formation. Voor alle 4 zie foto’s ;) Bepaalde delen waren echt wel beetje eng, met losse stenen en recht omhoog/naar beneden!
Na het quad rijden snel gedoucht, wat eten gehaald om mee te nemen om lekker op de bank bij Marjon ‘Wie is de Mol’ te kijken! En jah, dit was de eerste serie dat ik gewoon al vanaf dag 1 de goede mol in gedachten had! Alleen had ik de clues dan weer niet door…
Vrijdag was het dan tijd voor een ouderwets dagje 8 tot 5 werken. Wat een verschrikking! Mijn laatste 8-5 was van dik 2 weken geleden, en dus kwam dit wel heel hard aan haha, om zo vroeg op te staan. Maar het was wel lekker dat ik gewoon ’s avonds lekker om 6 uur kon genieten van het Hollands uurtje in de Paddock! Daarna met Marjon wat gegeten, en toen nog even bij Perle aan de bar gehangen om afscheid te nemen van Jurriaan “Bob de Bouwer”, onze klusjesman. Was weer erg gezellig en dus ook weer erg laat… Terwijl het plan toch echt was om vroeg m’n bedje in te duiken, want om half 9 zaterdag ochtend moest ik toch echt op een paard zitten! Want jah, ook hier kwam ik niet onder paardrijden uit haha! We gingen met 4 meiden, waar jah wel, ik de enige was met paardrijd ervaring en dus niet bang was…Tot ik op m’n paard ging zitten en die er meteen vandoor wilde… Hmmz, Antonio, dat vond ik toch niet zo lief van je! ;) Maar goed, daarna ging het prima en ook de andere meiden werden iets rustiger. Tot we bij een zandduin aankwamen en 1 van de paarden besloot er klaar mee te zijn en er bij ging liggen… Tiny schrok zich natuurlijk kapot, en durfde eigenlijk niet meer verder. Ook Arjanne had het een beetje gehad, maar toch zijn de meiden heel heldhaftig doorgegaan en zijn we met z’n allen naar de Natural Pool gereden. ( Ook weer zie foto’s ;) ) Het was leuk om te zien, maar niet heel spannend! Ik wilde op zich wel zwemmen, want jah dat hoort eigenlijk als je daar bent, maar de rest wilde niet. Ook vond ik de zee vrij eng, terwijl het nog niets was vergeleken bij wat ik van anderen gehoord heb. Na het paardrijden als een gek terug naar Perle, om te werken om 1 uur.
Zondag ook helemaal niets gedaan, want moest weer om 1 uur werken, dus lekker uitgeslapen en dan is het ook zo tijd…Daarna de bedieningsavond ‘from hell’ gedraaid. Het was echt een gekkenhuis met een compleet vol restaurant, een chef die doordraait en een headchef die gek wordt van z’n chef…

En toen was het al weer maandag en was er weer een week voorbij. Daarom maar weer even bij Gotcha langs om m’n auto te laten checken en daarna Kim haar ouders naar t vliegveld gebracht. Ze waren een weekje over, en zouden om half 3 terugvliegen. Omdat Kim ( een meisje dat hier woont ) moest werken, zouden ze met de bus naar t vliegveld gaan, wat betekent dat ze om half 11 al opgehaald zouden worden, en dan nog alle andere hotels langs zouden moeten. Dat vond ik wel wat te gek, als ik gewoon een auto heb staan en niets te doen heb! Daarna meteen weer door naar het werk, waar een onwijs relaxed dagje op het programma stond! Heb heerlijk niets gedaan en vanaf 6 uur al helemaal niet meer! Eerst pauze wat gerekt, daarna milkshake gedronken, toen chocolade taart voor de nieuwe kaart voorgeproefd, wat appelsap gedronken, nog maar een flesje appelsap gedronken en een appel geregeld voor Kim, die daarmee les gaat geven over vulkanen. Daarna maar gestopt met werken om half 9 want het was echt te rustig!

En nu zit ik aan de bar met m’n twee cappuccino voor m’n neus te wachten op een sms van Marjon. ;) Dus ga nu snel proberen dit stukkie op de site te krijgen, want voor ik begon te tikken deed internet het nog niet…

Wish me luck…

Sunchi Vera


  • 17 Maart 2009 - 17:09

    Fin:

    Het is gelukt, je bericht staat op de site ;)
    Als je zometeen terug bent in Nederland kun je ook gaan genieten van de zon, want die is sinds kort doorgebroken! Maar geniet nog maar even lekker daar op Aruba!

  • 17 Maart 2009 - 17:30

    Marjon:

    Mag ik ook chocoladetaart komen proeven? Ik ben in niet veel dingen erg goed, maar chocoladedingen kan ik enorm goed proeven. Ik kan wel zeggen dat ik een pro ben!
    kus Marjon

  • 17 Maart 2009 - 17:36

    Mam:

    Hey Veer, al weer een gezellig stukje en zijn heel benieuwd naar de beloofde foto's van je uitstapjes. Liefs pap en mam

  • 19 Maart 2009 - 16:54

    Mam:

    leuke foto's, zien er allemaal gezellig uit. groetjes pap en mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 54478

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: