En nu gaat het echt beginnen... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu En nu gaat het echt beginnen... - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

En nu gaat het echt beginnen...

Door: ~!*Vera*!~

Blijf op de hoogte en volg Vera

14 September 2005 | Nederland, Leeuwarden

De vorige keer had ik het al over aftellen, maar nu gaan de voorbereidingen beginnen! Komende vrijdag hebben we onze eerste Grand Tour meeting! Dus dan zal ik de eerste informatie over dit avontuur krijgen! Spannend!!!
Kuzz Vera!!!

• 18 September 2005 - 20:22

MarS:

Spannend allemaal joh! Leuk hoor, die voorpret! :-)

xx MarS

• 21 September 2005 - 17:48

Mam:

't wordt nu echt al wat spannender vooral de vooruit zichten van allerlei spuiten ( niet sadistisch bedoelt hoor) voorlopig ben je gelukkig nog steeds een beetje dichter bij huis

• 11 Oktober 2005 - 15:08

Tamara:

Heej Vera

leuk het dat het met de voorbereidingen meer vorm begint te krijgen. Begint het al meer te kriebelen? Heel veel succes met alle voorbereiding. En we houden elkaar op de hoogte.

X Tamara X

• 31 Oktober 2005 - 16:08

Nathalie Oey:

Heey Vera!!
    Remember me? Leuk joh dat je naar Zuid Afrika gaat! Voelt het nu wel een beetje anders aangezien je al een jaar weg bent geweest? Ik ga misschien volgend jaar weer een jaar of half jaar weg.. Voor Stage met school.
    Hee ik spreek je vast nog wel een keer!
    Kus nathalie
    (Amerika (voor als je het niet meer weet))

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x