Reisschema!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Reisschema!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Reisschema!!!

Door: ~!*Vera*!~

Blijf op de hoogte en volg Vera

07 November 2005 | Nederland, Leeuwarden

hey lieve mensen!

Vandaag heb ik mijn ticket ontvangen! het is nu dus allemaal wel heel echt, haha!
K zal hieronder even gaan uitleggen hoe ik ga vliegen:

Op Vrijdag 3 Februari
Vertrek - Aankomst

20.00 - 21.15 Amsterdam - Parijs
23.15 - 10.50 Parijs - Johannesburg
12.50 - 14.30 Johannesb.- Port Elizabeth

En ook meteen maar de terugreis:
Op Zaterdag 8 Juli
Vertrek - Aankomst

16.10 - 17.45 P.E - Johannesburg
20.00 - 06.30 Johannesb.- Parijs
08.00 - 09.20 Parijs - Amsterdam

Zoals jullie zien is het een heel eindje vliegen... En ik vond Amerika al ver..:( Maar goed, het zal vast beter gaan, k weet nu wat te verwachten haha!
Nu ga ik verder met mijn visa documenten invullen! Hoop dat het allemaal goed gaat ;)

Tot snel! Vera

  • 07 November 2005 - 19:38

    Mam:

    Ik heb je reis en annuleringsverzekering geregeld jij hebt dus nog voor één ding te zorgen.......en dat zijn de eurooooos!!!!!!

  • 10 November 2005 - 20:42

    MarS:

    Lange reis ja! Maar dat is het vast waard. Spaarze meid!

  • 28 November 2005 - 16:43

    Sander:

    Heey Vera, nu zal ik dan toch maar wat neerzetten.
    Echt gaaf dat je zo lang mag vliegen, haha. Zou alleen niet graag naast jouw zitten in het vleigtuig. Jammer dat je zo lang wegblijft. Maar nu heb ik in ieder geval een berichtje achter gelaten. Spreek je snel weer. Groeten Sander!!!!

  • 28 November 2005 - 19:03

    Sietske:

    Heey vera. Jeetje wat lang vliegen. Maar ja, je moet er wat voor over hebben hè? Het lijkt me wel super allemaal! Kom je wel opzoeken;). Ga je missen hoor. Liefs Sietske

  • 05 December 2005 - 20:32

    Jurgen:

    Hey Vera ik heb er ook al zin in! En trouwens handig die vlucht tijden ga ik ff naar mijn site kopieren!! Effe een vraagje wat zijn jouw stoel nummers op de vlucht amsterdam parijs en parijs joburg

    groetjes Jurgen

  • 12 December 2005 - 14:43

    ~!* VeRa*!~:

    Hey Lieve mensen! Leuk dat jullie langs komen op mn site!!! Hey Sander, waarom wil je niet naast me zitten...;)... En Sietske: ik hou je natuurlijk wel aan die belofte dat je langs komt!!! :D
    Kuzz Vera

  • 14 December 2005 - 11:03

    Nynke:

    Hoi Vera,

    Wat geweldig zeg dat je naar Zuid afrika gaat. Februari komt al dicht bij hè. Spannend hoor. op het moment dat jij weg gaat kom ik terug van mijn stage uit Duitsland. Best grappig.

    Liefs, Nynke

  • 12 Januari 2006 - 14:29

    Tamara:

    Heej Vera

    al druk aan het aftellen?? Voor ons is de vliegdatum nu ook bekend 16 februari dus nog 34 dagen. Alles al geregeld en gehaald? Koffer al aan het inpakken? Wel spannend hoor nu het zo dicht bij komt.
    Succes nog even met de laatste voorbereidingen.

    Gr Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 54497

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: