Vanuit een internetcafe... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Vanuit een internetcafe... - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Vanuit een internetcafe...

Door: ~!*Vera*!~

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 April 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

...is dit even een hele snelle update van mijn site! Zoals jullie begrijpen heb ik niet veel tijd want het is redelijk duur! Maar goed ik zal even in steekwoorden vertellen wat ik de afgelopen anderhalve week gedaan heb:

Vrijdag:
Naar Jeffreys bay gereden.

Zaterdag:
Geshopt, kroket gegeten en doorgereden naar Storms river gereden. Lekker bij het kampvuur gezeten.

Zondag:
Foofie slide gedaan. Oftewel hoge, lange kabelbaan over een rivier! Smiddags wandelen naar de big tree en de storms river mouth. s avonds op visite bij twee jongens van de campus in een andere backpackers.

Maandag:
Plettenberg bay even snel bekeken en toen door naar Knysa. De hele middag en avond beetje rondgehangen want het regende...:(

Dinsdag:
George om te shoppen en toen door naar Mosselbay. Geslapen in een trein, lachen! gegeten en wat gedronken met bekenden!

Woensdag:
Een boot tocht naar Seal Island gemaakt en toen door gereden naar Oudshoorn, waar we lekker bij t zwembad gehangen hebben. Later uit eten met bekenden.

Donderdag:
55 kilometer gemountainbiked, Grotten bezocht en struisvogel gereden!

Vrijdag:
Een groot stuk gereden. In Montagu de hele middag in het zwembad gelegen: een hot water mineral spring met water van 43 graden.

Zaterdag:
Kaapstad!!! Meteen even de stad doorgelopen en rondgekeken!

Zondag:
's Ochtends naar de zondag markt, veel souveniertjes gekocht. Smiddags gewinkelt bij het V & A waterfront.

Maandag:
Auto naar garage gebracht en smiddags de tafelberg op! :D

Dinsdag:
Auto gehuurd en gewinkelt en naar de bios geweest!

Woensdag:
Kaap de goede hoop!!! Heel apart om daar te staan...

Zoals jullie zien: even heel kort! Waarschijnlijk na de vakantie een meer uitgebreid verslag met dan natuurlijk foto's erbij! :D

Tot over andere halve week!

Kus Vera

• 26 April 2006 - 21:01

Irene:

Hey Huisgenootje!!

Wat een verhalen weer!! Top Top Top
    Hier nu erg druk.
    Loop spaans nu en is vet leuk.
    Bern echt super gemotiveerd snap het zelf ook niet helemaal haha;)

Tot snel!!

Kussie

• 27 April 2006 - 09:58

Arjen:

heel goed bezig !! mountainbike 55?? das best n eindje...bizar dat je op een struisvogel kunt rijden!!lijkt me bijzonder kaap de goede hoop!! laat die foto's maar komen!!

kus Arjen

• 30 April 2006 - 21:00

Debbie:

Hey Wijffie!!!

Je doer weer allemaal coole dingen, terwijl ik hier zit te ploeteren voor mijn herkansing research. Heb je van een big mail gestuurd en hoop een persoonlijke mail terug te krijgen ( hahaha ) Veel plezier nog en spreek je snel.

Kus

Debbie

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x