3 weken vakantie...of waren het 3 dagen? - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu 3 weken vakantie...of waren het 3 dagen? - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

3 weken vakantie...of waren het 3 dagen?

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

07 Juli 2008 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

En jah daar zat ik weer op de bank in Basingstoke! Met op de achtergrond lekker Voetbalvrouwen aan ( super Debbie dat ik ze mocht lenen voor 3 maandjes! ;) )

Dus ik zal jullie weer even bijtypen over mijn vakantie. Nou jah, t zal een kort stukkie worden want veel heb ik niet gedaan haha! Want hoewel het 3 weken was, heb ik het idee dat ik maar 3 dagen weg geweest ben!

Zondags compleet kapot op Schiphol geland. De twee weken ervoor 12 dagen gewerkt, dus eerst maar even bijkomen thuis op de bank! Maar… niet voor lang want maandags moest er voetbal gekeken worden in Amsterdam! Samen met Annemarie, die voor een paar daagjes over was uit Barcelona, ging ik huisje kijken bij Irene,die stage loopt in Amsterdam. Eerst lekker gegeten thuis en toen op t Leidseplein voetbal gekeken. ( Gelukkig ging toen alles nog goed met het voetbal :D)

Dinsdag en woensdags niet veel bijzonders gedaan en Donderdag was Debbie jarig! Dus twee dagen feest, eerst familie en vrijdags voetbal kijken verjaardag vieren met vrienden. En jah, toen ging het ook nog goed met voetbal….

Daarna een rustig weekend en maandag en ook dinsdags niet veel gedaan, behalve natuurlijk weer voetbal kijken…

En jah, woensdags was ik jarig! Niet heel veel bijzonders gedaan. ’s Middags oma’s op bezoek en ’s avonds lekker uit eten bij de Italiaan! :D

Donderdags even lekker dagje weg met Marjon! Even op t Kuierpad wezen kijken, om herinneringen op te halen en te bedenken hoe blij we wel niet zijn dat we daar toch echt niet meer werken! :D Ook nog even bij Milans grafje wezen kijken. Toch nog steeds een heel vreemd idee dat daar een jochie van nog geen 4 ligt.

Op vrijdag toen een snel tripje naar Amsterdam om lekker met vriendinnen van Leonie uit eten en drinken te gaan voor haar afscheidje. Voor mij geen afscheid nemen, want Leo vloog met mij mee naar Engeland! Zaterdag ’s ochtends al weer heel vroeg terug naar Emmeloord, waar boodschappen gedaan moesten worden voor mijn verjaardag ( en die van pap!) op zondag.

En dat was dus zondags: lekker verjaardag gevierd, met heeerlijk weer! :D

En toen alweer mijn laatste weekje thuis! En die is helemaal omgevlogen! Shoppen in Zwolle, uit rijden met Knorretje ( Fiat 500), Verjaardag papa vieren… En toen was het zaterdag ochtend al weer vroeg dag voor mijn terugvlucht! Samen met Leonie die kant op gegaan! Na nog een lekker bakkie thee op Gatwick gedronken te hebben gingen we weer ieder onze eigen kant op. Zaterdags niets meer gedaan. Alleen tas uitgepakt en alles weer opruimen en m’n plekkie terug veroveren in het huis! ;)
Zondags meteen al weer helemaal in t hotel doorgebracht. Er was een charity dag. Met alle hiltons in Engeland gingen we ‘Hilton Around the World’ doen. De bedoeling was om around the world te fietsen, crosstrainen, roeien en zwemmen. Alle afstanden van alle mensen in alle hotels werd opgetelt en het streven was om genoeg miles te hebben om de wereld rond te gaan! En jah het is gelukt! En ik heb me ook opgeofferd, met een half uur fietsen en een half uur op de crosstrainer. Zelfs zonder sponsoring, maar om de miles te halen en de gaten op te vullen die anders zouden vallen!

Na maandags nog een lekker dagje vrij, want jah als je contract op 1 juli begint, ga ik natuurlijk ook pas vanaf 1 juli werken! ;) , begon op Dinsdag het echte leven weer!

Ik had met mezelf afgesproken om geen extra shifts meer te lopen, maar al op woensdag kreeg ik de vraag of ik ’s avonds een diner voor 30 man wilde aansturen. Tegen zo’n opportunity zeg ik natuurlijk geen neej, en dus was ik woensdags al weer tot 10pm aant werk.

Maar gelukkig was het al weer snel weer weekend en kon ik zaterdags lekker uitslapen! Zaterdag ’s avonds heerlijk met het volleybal team uit eten geweest bij de Chinees. De enige keer dit jaar dat we het hele team bij elkaar hadden ( wedstrijden inbegrepen!!! )
Zondags ook weer lekker uitgeslapen en toen richting Leonie. We zouden gaan picknicken in een van Londens geweldige parken, maar helaas regende het ‘Cats & Dogs’ en werd dat hem dus niet. Dus maar relaxed wat gegeten en naar de bios geweest! Daarna nog even in een kroeg wat kleins gegeten, en toen was het al weer tijd om richting huis te gaan! Daar nog even de laatste paar games van de Wimbledon finale meegepakt en toen was het tijd voor een goede nachtrust. Wat niet helemaal gelukt is helaas. Weetniet waarom, maar ben redelijk moe, terwijl ik het op t werk nog nooit zo rustig gehad heb! Nou goed, een goede reden dus om nu af te sluiten en m’n bedje weer in t duiken!

Tot snel hopelijk! De komende twee weekenden staan in het teken van Volleybal met twee toernooien, waar ik onwijs zin in heb. Ga maar niet meer beloven wanneer m’n nieuwe stukkie er op komt, want zoals jullie merken komt het iedere keer later!

Liefs Vera

  • 08 Juli 2008 - 07:28

    Stanja:

    Hoi Vera
    Fijn dat het goed gaat! Het blijft rustig he, op je site met berichtjes . . . . Is iedereen dan al zo gewend dat je weg bent?
    Ik werk nog een weekje, dan een weekje relaxen en poetsen thuis en dan naar Australië! Wil je dat ik daar uitkijk naar een baan voor je :-)?
    Liefs, Stanja

  • 08 Juli 2008 - 11:08

    Marjon:

    Hey Veertje,

    Wat een latere reactie dan normaal, maar ik ben ook druk bezig met voorbereidingen van mijn jaartje weg:) Heb net een koffer gekocht, leek me wel handig om te hebben haha.
    Ik vind het echt jammer dat je maar 3 weken hier was, als het kon kwam ik echt nog even over, maar ja.. heb het geld helaas echt nodig..
    Na spreek je snel weer!

    Dikke kus Marjon

  • 08 Juli 2008 - 20:04

    Mam:

    toch even gelezen na 3 keer half want de comp loopt iedere keer vast. tot snel maar weer kus

  • 10 Juli 2008 - 10:36

    Annemarie:

    Hola hola,

    Have fun de laatste maanden in Engeland en hopelijk tot in September

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 54496

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: