Foto's! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

09 September 2008 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Lieve mensen,

Hierbij even een paar fotos van de laatste tijd. Mijn fotoalbum zal over 11 dagen verlopen, dus veel tijd om te kijken is er niet!

Onder andere zijn er fotos van mijn werk( de bruiloften), het nieuwe staff house en mijn weekendje Grease, de Musical!

Dus geniet ervan, haha want het is waarschijnlijk de laatste update die op de site komt voor ik op 2 October weer naar Nederland vlieg!

Liefs,
Vera x

• 09 September 2008 - 09:17

Annemarie:

Ik zie geen foto's! Misschien ben ik ook wel te snel! Maar goed in oktober kom ik ze in ieder geval in real life bewonderen! Tot snel en geniet van je laatste weken! Liefs Annemarie

• 09 September 2008 - 09:21

Mam:

ik zie helaas ook niks!!
    dus toch maar wachten op de papieren versie. liefs pap en mam

• 09 September 2008 - 11:14

Irene:

De foto's staan er inmiddels wel op.
    Leuk om nog even wat van je te zien en te lezen!!

Tot snel in NL.

Kusje

• 09 September 2008 - 13:40

Stanja:

Leuk! en ziet er ook gezellig uit . . .
    Tot in oktober!

• 09 September 2008 - 20:04

Mam:

we hebben ze bekeken hoor!!!! Ziet er mooi uit die gedekte tafels! ook je huisje ziet er goed uit. Nog 3 weekjes dan ben je er al bijna weer!!! kus

• 10 September 2008 - 14:14

Ed:

Dat ziet er allemaal prima uit.
    Ik krijg haast zin in een bruiloft.
    Nog maar even dan zit je werk er daar op.
    Tot ziens en groeten uit APELDOORN

• 16 September 2008 - 21:10

Marjon:

Leuk hoor!
    Hou je het nog wat vol???
    Wanneer ga je terug naar NL? Ik ga 6-10 oktober naar Miami hahaha!
    Nou hebben weer eens contact!
    Kus Marjon

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x