Drie weekjes!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Drie weekjes!!! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Drie weekjes!!!

Door: ~!*Vera*!~

Blijf op de hoogte en volg Vera

14 Januari 2006 | Nederland, Leeuwarden

Jaja, als het goed is zit ik vandaag over drie weekjes in Zuid-Afrika! Echt een ongelovelijk idee! Van velen krijg ik de vraag: Ben je er klaar voor? Nou euh....neej nog niet echt...Eerst komt er nog een stressvol weekje aan: de laatste loodjes voor dit module ( lees: hele module opdracht maken! :S) en op de 21ste verhuizen! Aangezien ik mijn huisje in Leeuwarden opgezegt heb, moeten al mijn spulletjes weer voor 5 maandjes terug naar Emmeloord. Dus daar ben ik al wel druk mee aan 't pakken! Gelukkig heb ik niet al te veel spulletjes dus dat scheelt! ;) ( Al denkt mn vader daar een beetje anders over geloof ik...) Maar goed, als dat allemaal achter de rug is moet ik nog 1 toetsje maken, en dan 2 weken de tijd om...Koffer in te pakken! Ja want ook dat moet weer gebeuren, er daar kijk ik dan ook mateloos naar uit...ahum...mag niet liegen zeker? Neej daar heb ik niet zo veel mee.... Intussen blijf ik nog maar even bezig met spullen pakken en school werk maken! Dus terug naar t belangrijke werk maar weer! Hoop dat jullie allemaal even een berichtje achterlaten natuurlijk!

Groetjes & Liefs,

~!* VeRa *!~

  • 14 Januari 2006 - 19:27

    Mam:

    je weet de tijd vliegt ( net als jij over 3 weekjes) dus ik zou maar gaan pakken als ik je was, je verhuis dozen en je koffer!!!

  • 24 Januari 2006 - 20:48

    MarS:

    Nu nog minder dan 2 weken. Time flies ;-)

    Succes met school nog even en met je koffer pakken!

    xx MarS

  • 25 Januari 2006 - 14:24

    Annemarie & Irene:

    Hee lieverd,

    We missen je nu al! Kus

  • 03 Februari 2006 - 15:23

    Tamara:

    Heej Vera,

    goede reis gehad? Ben benieuwd naar de eerste indrukken. Erg warm daar zeker? En de cultuurshock al een beetje te boven. Over twee weken weet ik ook wat jij heb doorgemaakt de eerste dagen dus ben benieuwd. Heel veel plezier en succes.

    Groeten Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 54503

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: