I'm here! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu I'm here! - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

I'm here!

Door: ~!*Vera*!~

Blijf op de hoogte en volg Vera

06 Februari 2006 | Zuid-Afrika, Port Alfred

Hey Lieve mensen!

Hier dan toch echt mijn eerste berichtje vanuit Port Alfred! Echt wel even wennen, maar zo als t er nu uitziet hebben we een super leuke groep. De reis is goed gegaan: Wel hadden alle vliegtuigen vertraging. Voor t laatste vliegtuig hebben we hard moeten rennen, om vervolgens nog drie kwartier te moeten wachten omdat het regende en onweerde: en dan denk je dat je naar lekker weer gaat! :S Maar t weer hier bleek bewolkt te zijn en gewoon een lekker temperatuurtje; een lekkere overgang dus! Vandaag schijnt het zonnetje lekker! Vanmiddag hebben we sportdag en daarna begint het echte werk!

Er was vanmiddag wel een klein probleempje met de modules. Tegen ons was gezegt dat we hier gewoon alles modules zouden kunnen volgen, maar dat blijkt niet zo te zijn. Beetje jammer maar voor mij gelukkig geen probleem! Verder ziet het er hier super uit! Lekkere grote kamers: Staan twee bedden in, twee grote kasten, twee bureaus en een eigen badkamer met wc, douche, bad en wastafel ( voor degene die dachten dat ik in de bushbush zou komen! ;) Haha)

Plannen voor de komende weken worden er inmiddels ook al genoeg gemaakt: Port Elizabeth, Kaapstad, Alicedale, Safari's, olifanten rijden: Het staat allemaal al op het programma!

Mijn adres hier is toch nog wat veranderd:
Vera Posthumus
P.O.Box 2821
6170 Port Alfred
South Africa

En mochten jullie mij een mailtje willen sturen ( en dat doen jullie natuurlijk allemaal! Hahaha!) Dan is mijn adres:
vera.posthumus@chnportalfred.com ( hoop dat dit goed gaat.....)

Ennuh mijn telefoon doet het hier ook gewoon: weet alleen niet hoeveel dat kost met bellen en smssen! ;)Ik heb hier van mensen gehoord dat als je er 0900-1400 voor draait dat het een stuk goedkoper wordt!

Ik ga nog even proberen om op hotmail te komen, maar tot zover is dat nog niet gelukt: ik ga dus even van computer switchen!
Ik hoop dat het allemaal goed gaat in Nederland en tot de volgende keer! ;)

Liefs ~!* VeRa *!~

( Iedereen nog super bedankt voor de kaartjes, telefoontjes en smsjes voor ik weg ging! )

  • 06 Februari 2006 - 21:16

    Mam:

    heel leuk om wat te lezen en te zien waar je bent

  • 07 Februari 2006 - 15:35

    Irene En Annemarie:

    Hei Lieverd,

    Wat cool je eerste foto's al wel heel erg leuk om te zien waar je precies zit dan kunnen wij ons er ook wat bij voor stellen.

    T ziet er echt super gaaf uit!!

    Tot schrijfs.

    Kus Anne en Irene

  • 08 Februari 2006 - 11:10

    Stanja:

    Dag Vera
    Gezellig weer, dat emailcontact! En ik weet niet wat ik zie . . . Water, boten, badkamers met bad en 'flushing toilet' in Afrika: super. Jaloers op het heerlijke zonnetje, want hier stortregent het weer eens naar beneden. Ach ja, Afrika . . .
    Geniet ze! liefs, Stanja

  • 10 Februari 2006 - 08:25

    Hanneke:

    hi vera! leuk om te lezen hoe het je daar vergaat. geniet ervan zou ik zo zeggen! xxx hanneke

  • 10 Februari 2006 - 18:33

    Tresie:

    Hallo lief nichtje !
    Lees ik daar meteen al over al die fantastische dingen die je daar gaat doen...maar geen woord over VERSCHRIKKELIJK hard studeren !!!!Het moet dus wel een gave tijd worden daar.
    En die blauwe lucht op je foto's, ik ben stinkend jaloers!Geniet...en blijf smeren zou ik zrggen.
    Groetjes Tresie

  • 11 Februari 2006 - 10:10

    MarS:

    Leuk, die foto's! Have fun meid, maar dat zal wel lukken met al die leuke dingen die je gaat doen! x

  • 13 Februari 2006 - 14:32

    Sietske:

    Heet vera! Super lijkt het me daar! Ben echt jaloers!! Veel plezier daar nog! Kus Sietske

  • 05 Maart 2006 - 12:30

    Inge En Paul:

    05/03 Hallo Vera,

    Wat een leuke site!! Geniet maar lekker en je hoeft naar mijn idee niet te hard te studeren(ha, ha) Wel schitterend die foto's van je weekendje weg. Ik krijg echt zin om ook naar Z. Afrika te gaan. We zitten hier nog in de sneeuw. Veel plezier.

    Liefs Inge en Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Port Alfred

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 54501

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: