Een up-date! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Een up-date! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Een up-date!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

21 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Hey lieve mensen!

Hier weer een kleine update vanuit Engeland! Bedankt voor alle lieve berichtjes, smsjes etc! Erg leuk!

Ik weet niet hoe het gaat met mijn berichtjes op mijn site: ik heb op dit moment in het hotel slecht toegang tot internet! Op mijn "werk" computer zit geloof ik geen internet, internet op mijn kamer zou 15 pond per dag zijn en wat ik nu doe is internetten voor 6 pond per half uur! dus ook erg prijzig! vandaar dus ook nog geen foto's helaas! Ik weet nog niet hoe het zal gaan als ik straks in mijn 'eigen' kamer zit! Maar dat zullen jullie dan snel genoeg horen!

Over het werk tot nu toe: Erg veel computer werk! Ik moet een aantal programma's leren, wat ik doe door op de computer lessen te volgen. Die lessen nemen je helemaal door mee door het programma. Eerst uitleg, dan laten zien, dan zelf doen en dan een testje... Errug saai dus, maar jah ik wist dat dit zou komen! Morgen krijg ik even een break: moet toch nog 1 dagje operationeel mee lopen, maar niet echt werken verwacht ik: moet shadowen haha!

Verder ziet de planning er erg snel uit haha! Zoals het er nu uitziet, ben ik bij het eind van de eerste week van september up and running! Het is dan de bedoeling dat ik alles doorspreek met gasten over hun evenement. Dit kan een feestje zijn, vergadering, of gewoon een hele trouwerij! Hoe dit allemaal precies gaat lopen weet ik nog niet hoor! Ik probeer mezelf er niet te veel over te laten nadenken... Het wordt vanzelf duidelijk!

Verder verveel ik me eigenlijk kapot! Kun je weer zien hoe erg je gewent bent aan je internet en kabeltv! Ben gister even 'town' ingeweest. Is erg leuk, lekker groot winkelcentrum en volgens mij ook een theater en bios! Dus dat ga ik binnenkort maar uitzoeken! Voor nu hoop ik dat ik snel in mijn kamer kan, zodat ik m'n koffer kan uitpakken, en alles een beetje eigen kan maken!

Zo snel als ik meer weet over kamer, adres en internet volgt hier meer! Ik heb inmiddels een sim kaart gekocht en heb dus een engels nr, maar weet het niet uit mijn hoofd hihi! Ook dit volgt snel hoop ik!

Voor nu heel veel liefs en groetjes!

Vera

  • 21 Augustus 2007 - 19:57

    Mam:

    leuk dat je ons even weer op de hoogte brengt en gelukkig dat je morgen even wat anders mag doen. We zijn ook benieuwd wanneer je je eigen plekje krijgt. liefs pap en mam

  • 23 Augustus 2007 - 14:25

    Marjon:

    Hey Veertje,

    Ik had net een heel stuk getypt en... FOETSIE! heeeeel frustrerend!
    Ma goed ik wilde zeggen dat ik het wel wat sneu vond dat je je verveelde...
    Je moet maar ff goed gaan oriënteren daar, want als ik kom wil ik natuurlijk zoveel mogelijk doen/ zien in zo weinig mogelijk tijd! :P
    Je taken klinken trouwens wel interessant zeg, vertel snel eens meer over!
    Kijk alweer uit naar je volgende update...
    Ik weet btw nog nix over update 2 (die mevrouw... solly!)
    Tot snel!
    Kus Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 54490

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: