Vreemde dagen... - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Vreemde dagen... - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Vreemde dagen...

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

26 Augustus 2007 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Hey lieve mensen,

Hier weer een berichtje van mij! Deze keer volkomen eigenbelang, want ik ga jullie mijn adres en telefoonnummer geven! Dus nu verwacht ik: smsjes, telefoontjes, kaartjes, pakjes en mensen!

Bij deze:

Vera Posthumus
34 Pershire Rd.
Popley
Basingstoke
RG 24 9BQ

Telefoonnr: 07920202135 Voor zover ik weet komt er +44 voor, en valt de 0 weg!

Verder, wat heb ik zoal gedaan in mijn eerste weekje hier...

Woensdag heb ik nog een up-date geplaatst dus ik begin bij donderdag. Donderdag ben ik verhuist naar mijn nieuwe onderkomen. ( Hopelijk zie foto's)
Het is een leuk rijtjeshuis waar ik mijn kamer moet delen met Patricia.

Vrijdag was een wat chaotische dag. Ik had om 11.45 een afspraak in Woking voor een National Insurance number. Zonder dit nr betaal je ongeveer meer belasting dan je verdient, en dat wordt eenigzins lastig. Martijn ( mijn direct supervisor/baas/begeleider) had aangeboden mij te brengen. Ik vond het wat vreemd gezien de afstand maar goed. We vertrokken een uur te vroeg, dus maar even gecheckt wat hij dacht: hij had zich een uur vergist. Maar geen probleem, hij zou mij twee hotels van de 4 laten zien, die bij de cluster horen. Erg leuke mooie hotels. Daarna het centrum in. Al snel kwamen we erachter dat het kaartje niet helemaal klopte. Martijn vragen bij een benzinepomp en wat bleek: we stonden in Wokingham en ik moest naar Woking. Martijn had dit verkeerd van mij begrepen. Maar het werd nog vreemder... Hij bellen om mijn afspraak te verzetten: bleken ze helemaal geen afspraak voor mij te hebben staan! Dus maar meteen een nieuwe afspraak gemaakt voor de dag erna..!

Omdat Martijn geen tijd had om mij terug te brengen, heeft ie mij gedropt in St. Annes manor, 1 van de hotels waar we geweest waren. Hier kon ik verder gaan met mijn computer training. Ik zat in het kantoor van de Events Coordinators. Dus degenen die mijn baantje doen in dat hotel! Ik werd meteen meegenomen voor twee meetings: dus uiteindelijk heb ik een super leerzame dag gehad!:D
De eerste meeting was een show around voor een begravenis en de tweede een bespreking voor een trouwerij. Dus dat was echt een ongelovelijke tegenstelling, maar gaf wel een goed beeld van mijn toekomstige taken!

Gister, zaterdag, had ik dus mijn afspraak voor mn nummer in Southampton. Een leuk plaatsje aan de kust, waar ik lekker heb rondgekeken, mn eerste simkaart verloren ben, en dus mn national insurance nummer geregeld heb!

Verder heb ik meteen morgen al een vrije dag te pakken: Bank Holiday. Wat ik ga doen? Geen idee... Miss wel even lekker buiten zitten met een boek, want we hebben prachtig weer! :D

Voor nu ga ik ruzie maken met mijn foto's zodat het voor jullie allemaal hopelijk iets duidelijker wordt waar ik woon!

Tot snel,

Kus Vera

  • 26 Augustus 2007 - 12:03

    Pap En Mam:

    we zijn natuurlijk reuze benieuwd naar je foto's en wensen je veel leuke belevenissen toe liefs pap en mam

  • 26 Augustus 2007 - 12:27

    Stanja:

    Dat ziet er goed uit veer! Leuk hoor, tut maar lekker door.
    Liefs, Stanja

  • 26 Augustus 2007 - 13:47

    Jeanette:

    Hey meis!

    hm beetje vreemde dagen dus, ach die zijn er overal wel toch? Maar hopen dat t snel goed loopt! Ziet dr wel allemaal heel leuk uit, netjes verzorgd. Veel succes en plezier daar nog! Ik begin morgen ook weer, school en stage. En donderdag onder het mes:(

    Kuzz Jeanette

  • 26 Augustus 2007 - 19:11

    Marjon:

    Heeey Veertje,

    Dit is toch niet waar!!! Weer mijn hele bericht gewist... ongelooflijk..
    Ik wilde je zeggen dat het er allemaal prima uit ziet op de foto's en dat ik morgen kaartje ga halen..
    Ik ga je stalken, niet alleen via internet maar ook via je brievenbus, word je al bang???:P
    Na veel plezier met je vrije dag morgen, zorg dat je je niet verveelt!
    Kus Marjon

  • 27 Augustus 2007 - 13:29

    Vera:

    Vera heeft een fiets gekocht! :D Heerlijk wat een vrijheid om niet op een bus te hoeven wachten! Lekker rond crossen en de stad leren kennen! Heb net lekker van mn eerste ritje genoten, hoewel de heuveltjes nog wel een beetje tegenvallen hihi!

    Tot snel!

  • 01 September 2007 - 08:02

    Marjon:

    Hey Veertje!
    Hoe staat je leven tegenwoordig? Bevalt het een beetje??
    Wat goed van die fiets trouwens! Lekker sportief... ik ga maar ff langs de spotschool (met de auto want ik ben fietssleutels kwijt en mijn fietsje is dus bij fietsenmaker om hem door te zagen:S) haha woeps..
    Na tot snel!
    Kus Marjon

  • 06 September 2007 - 13:13

    Marloes En Maaike:

    Hee Vera! We hebben jouw site ook even bekeken, dat ziet er supergoed uit. Leuk huisje ook! Heel veel succes! We gaan je in de gasten houden :) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 54488

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: