Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Barcelona

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

16 Mei 2008 | Spanje, Barcelona

Hier dan gelukkig nog een berichje vanuit Barca!

Heb nog even 5 minuutjes over tussen het sigthseen door, om jullie allemaal te laten weten dat ik goed aangekomen ben! Had bijna mn trein gemist, daarna de stoptrein gepakt ipv een sneltrein, maar alles is goed gekomen! Na een snelle vlucht netjes op tijd op t vliegveld van Barcelona, waar Anne mij opstond te wachten. En die mij ook inlichte dat Irene nog op Schiphol stond, terwijl ze een uurtje na mij zou landden. Uiteindelijk twee uur vertraging later kwam Irene aan rond 1 uur en lagen we dus ook pas om 4 uur in bed!

Wat we verder vandaag gedaan hebben komt in t stukkie te staan wat ik ga typen als ik weer terug ben. We gaan nu zo lekker tapas eten en naar de fontijnen show! Ben benieuwd!

Kus Vera

Ps. Stanja: bedankt voor je mailje, heb ook goed m'n best gedaan om iedereen goed jaloers te maken! ;)

• 17 Mei 2008 - 14:38

Mam:

Nu wil je natuurlijk ook nog reactie op een berichtje waar bijna niks in verteld wordt en dus als uitzondering erg snel te lezen is. We kijken al uit naar meer. Liefs en we rekenen op mooie herkenbare foto's pap en mam

• 17 Mei 2008 - 18:50

Marjon:

Prachtig verhaal!~

;)

• 17 Mei 2008 - 22:24

Yolanda:

Heel veel zon plezier daar .
    en geniet van al dat prachts daar.

Groetjes Yolanda

• 20 Mei 2008 - 17:34

Annemarie:

Ben zooo benieuwd wat je verder hebt meegemaakt! x

• 22 Mei 2008 - 20:30

Stana:

Querida Vera!
    Has comido churros? Has bebido café en un Starbucks? Has visto Mont Juic y Parc Quel? Te gusta Barcelona?
    Salut!
    Besos, Stana

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x