Event Co-ord/Christmas planner/Wedding Co-or - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Event Co-ord/Christmas planner/Wedding Co-or - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Event Co-ord/Christmas planner/Wedding Co-or

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

08 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

He ya!

How are you?

Dat is de standaard zin, elke keer als je iemand ziet hihi! Net als wat ik in Amerika gemerkt heb,wordt er ALTIJD gevraagd hoe het met je gaat. En er wordt zelfs naar het antwoord geluisterd! Possitief dus!

Verder zie boven mijn verschillende functie namen! En dit zijn ze nog niet eens allemaal; ik zal ook zijn: Birthday planner, Reunion Coördinator en als het moet Begrafenis'receptie'coördintor. Maar de 'main focus'zal liggen bij Kerst en Trouwerijen. In het kort betekent die afspraken met bijv een Bruid & Bruidegom om door te praten wat ze precies in gedachten hebben voor hun trouwfeest. Willen ze in het Hilton trouwen? Of alleen de receptie? Hoe moet de zaal opgezet worden? Welke kleuren willen ze? En ga zo maar door.
Maar de eerst komende maanden zal in het teken staan van: Kerst! Jah op het moment zo'n beetje het enige waar ik aan denk! ( Ook omdat het hotel miss dicht gaat tussen Kerst en Oud & Nieuw! ;))
In december zullen er iedere week 2 parties gehouden worden. In het restaurant 1 voor 100 man, en in een meeting room voor 150. Dit betekent dat bedrijven zich kunnen 'inschrijven' met een aantal mensen voor zo'n feestje.
Het is de bedoeling dat ik dit allemaal ga 'coördineren'. Dus ook: brochures sturen, contracten sturen, depostits in ontvangst nemen en doorvoeren...
Verder is mij afgelopen week vertelt dat er nog iemand komt voor mijn functie. Een collega die nu op de receptie werkt. Ik wist hier niets van, maar het is leuk om te horen. Het lijkt me gezellig om met iemand samen te werken! Het is al heel gezellig op kantoor met de andere 6 meiden en Martijn, maar toch, die hebben een iets andere functie. Ik snap nu ook een beetje beter hoe ik tijd zal hebben voor alle trainingen en uitwisselingen met andere hotels die Martijn mij belooft heeft.

De afgelopen week ben ik begonnen met het echte inwerken voor deze taken. De eerste twee weken vooral computer training gedaan en nu aan het echte werk. Langzaam aan zullen deze taken van de GM van het hotel naar mij gaan doordruppelen en uiteindelijk zal ik al deze taken van haar overnemen.

Het was eerst de bedoeling dat alles voor kerst afgelopen vrijdag overgegeven zou worden. Gelukkig had Lisa ( GM) door dat dit allemaal wat snel ging en het zal nu stukje bij beetje gaan!
Dus ik ben benieuwd naar de komende weken en hoe het verder zal gaan!!!

Verder buiten werk om niet veel bijzonders gedaan. Ik cross wat rond op mijn fietsje! Op zich zijn de Engelsen wel wat fietsen gewent, maar zo'n meisje, op een 'mannenmountainbike' in nette krijtstreepbroek, met hakken geeft toch wat rare blikken als die zonder angst van de 'bergen' afraast! ( Sorry mam, dit heb ik van pap ge-erfd!)
Maar het bevalt me wel!
Daarbij ben ik afgelopen woensdag bij een volleybal club wezen kijken! Zag er erg leuk uit. Op woensdag houden ze open training voor alle leden, en op vrijdag voor degene die wedstrijden spelen. De meiden waren erg enthousiast om mij te zien, ze konden nog wel wat versterking gebruiken! Ze wilden weer wedstrijden gaan spelen en hadden nog wel wat mensen nodig! Dus ik kwam als geroepen. De wedstrijden zijn 1 á 2 keer in de maand, wat betekent dat er voor mij genoeg tijd over blijft om wat van Engeland te zien!
Ik heb inmiddels een lijstje gemaakt, dus kan gaan afvinken wat ik gedaan heb haha! Het is alleen nog even wachten op loon...Het is erg lastig om bij een bank langs te gaan als je werkt van 9 tot 5 en de bank is open van 9.15 tot 4.45! Alsof ze het erom doen!
Dus dat wordt bellen waarschijnlijk komende week om te kijken of mijn rekening aanvraag doorgekomen is!

Nou dit was weer een verhaal, dus ik laat het hier maar bij haha! Ik hoop dat de problemen met berichtjes plaatsen inmiddels voorbij is en dat er veel reacties komen! Zijn altijd heeeel leuk om te lezen!

Voor nu dikke dus en tot snel!

Vera

  • 08 September 2007 - 15:41

    Debbie:

    Hi meissie!!

    Je hebt echt een leuke functie en veel verantwoordelijkheid, leuk!.
    Ook fijn dat je je sport hier gewoon verder kunt beoefenen. Op het moment is het hier pieperfestival dus we gaan vanavond naar de tent. Spreek je snel weer. Kus kus

  • 08 September 2007 - 15:43

    Simone:

    He Vera,

    Toevallig zeg, ik zat net even al je belevenissen te lezen... en nu de nieuwste update. Klinkt leuk allemaal. Hier ook alles goed. Niets bijzonders te melden eigenlijk. We houden contact!

  • 08 September 2007 - 15:58

    Yolanda:

    Wat een boel functies zeg. Wel opzich allemaal ontzettend boeiend. Heb je al gesproken met een aanstaand bruidspaar?
    Ik wens je heel veel werk en sport en fiets cross plezier.
    Warme groet van ,
    Yolanda

  • 08 September 2007 - 16:08

    Finnerieke:

    Hey Vera,

    Jemig! Ik ben jaloers op je baan! Lijkt me echt top wat jij allemaal gaat doen! Lekker van genieten dus en succes met wedstrijd volleyballen in Engeland! Misschien wordt je nog eens beroemd :-)

    Groetjes

  • 08 September 2007 - 19:05

    Marjolein Vrieling:

    Hai vera, leuk om je berichtje te lezen, ik wens je heel veel succes met je stage! en ik ga je site in de gaten houden! Ik vlieg 23 september naar aruba voor stage, hier ga ik in de sales and marketing department werken, dus ook soortgelijk werk als jou zegmaar, succes he, liefs marjolein

  • 08 September 2007 - 21:09

    Marjon:

    Haai Veertje

    Hahaha eindelijk weer een verhaaltje van jou, zat er al met smart op te wachten. Gelukkig ben ik aardig op de hoogte van je belevenissen, maar zo is het ook wel weer leuk om te lezen... Succes!! en we spreken vast vandaag or morgen wel weer:)

    Kus Marjon

  • 08 September 2007 - 22:19

    Gerald:

    hihi

    Christmas Joiner parties LOL

    Die zijn gaaf ;)

  • 09 September 2007 - 10:29

    Mam:

    ziet er spannend uit voor de komende tijd en het gaat vast allemaal lukken en zeker nu jullie met z'n tweeën zijn. veel succes ook met volleybal liefs pap en mam

  • 09 September 2007 - 11:13

    Annemarie:

    Hee Veer,

    Klinkt top allemaal! En ik kijk er inderdaad al naar uit als Irene en jij hierheen komen en ik jullie deze geweldige stad kan laten zien. Vanzelfsprekend heb ik al de slaapplaatsen van jullie geregeld!! Moeten maar snel een datum prikken, aangezien het nu nog een stuk goedkoper is voor jullie om de tickets te boeken! Ik ga zo chillen in Parc Guell, het strand sla ik ff over ben nog te verbrand van gister!
    Groetjes,

    p.s. neem aan dat je ook alweer in één adem kan zeggen: fine, thanks, how are you?

  • 09 September 2007 - 13:48

    Ed:

    Fijn te lezen dat het goed gaat. Natuurlijk WIJ hebben nog niet aan kerst gedacht maar bij jullie is het dus: Kom maar op met de resevering!
    Ben benieuwd hoe het verder gaat.
    Leuk van dat fietsen.
    Groeten uit Apeldoorn.

  • 10 September 2007 - 00:01

    Jurgen:

    Hey Vera,

    Klinkt alsof je het erg goed naar je zin hebt!! En al die feestjes regelen is ook super leuk werk!

    Groeten

  • 11 September 2007 - 14:10

    Ellen:

    Hey Vera!
    Zo te horen gaat het allemaal al een hele goede kant op. Als ik dat zo hoor had ik ook wel op jouw plekje willen zitten. Een stuk beter dan hier. Lekker dat je vrij bent tussen kerst en oud en nieuw. Voor mij zit dat er niet in denk ik. Nou ik wens je nog ontzettend veel plezier daar en ik kijk uit naar je volgende berichtje!

    Liefs Ellen

  • 12 September 2007 - 14:55

    Rik:

    hoi lang niet meer gezien heb je al gehoord van gerjan hij heeft ze schouwder laatst bijna gebrooken zielig he nouw doei

  • 20 September 2007 - 15:56

    Hilco:

    hè hè, eindelijk een computer die doet wat ik wil, leuk dit allemaal, Vera goed te zien dat het je goed gaat, geniet ervan!
    hilco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 54490

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: