1 Down, 9 to Go! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu 1 Down, 9 to Go! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

1 Down, 9 to Go!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

22 September 2007 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Hi hi trouwe lezers!

Hoe is het met jullie allemaal? Met mij is alles goed! Ik zit hier inmiddels al weer een maand, en ik kan zeggen: time flies! De weken vliegen voorbij! Op 't werk gaat het allemaal goed. Leer nog steeds veel bij, maar kan wel gewoon alleen gelaten worden haha! Degene die mij inwerkt, moet ook zorgen dat het goed loopt in de andere 4 hotels van de cluster. In een van die hotels werkt een meisje van 18 die ongeveer 3 maandjes bezig is nu, maar waar nu blijkt dat ze erg veel fouten maakt, en dus meer begeleiding nodig heeft.
Maar goed, mijn hele vorige verhaal ging ook al over t werk,dus nu maar even over wat ik zoal doe buiten mijn werk om!

Ik moet zeggen dat het buiten mijn werk om nogal saai en 'eenzaam' is. Ik zit vooral veel achter mijn computer te msnnen.Met mijn huisgenoten heb ik vrij weinig contact. Twee zijn net weer terug van 2 weken vakantie. 1 van de hongaren, norbert, is heeeel erg op zich zelf en blijft altijd op zijn kamer. Mocht ie er een keer uitkomen dan sluipt hij rond, en je hebt echt het idee dat er een inbreker rond loopt. De andere twee, Damian en Jeno zie ik vrij weinig. Damian is F&B supervisor en werkt altijd 's avonds en Jeno werkt in de keuken en draait vaak split. Daardoor zijn die aan het werk als ik vrij ben en vice versa.

Het positieve nieuws is dat Patricia, mijn kamergenootje, afgelopen woensdag is verhuist. Ik vind het jammer dat ze weg is,want ik kon wel goed met haar opschieten, maar een kamer voor mij alleen is toch ook wel leuk! Ben benieuwd voor hoe lang!

Vorige week zondagmiddag heb ik lekker met pap & mam en Arjen & Debbie gekletst via msn en webcam! Heel handig; gewoon via de computer bellen en niets betalen! 's Avonds met Debbie samen gegeten via webcam en headseat/microfoon! Was erg grappig en gezellig!

Afgelopen woensdag ben ik ook voor t eerst wezen volleyballen! Had ik echt onwijs zin in, lekker t huis uit en wat doen! T was erg gezellig en mn toekomstige teamgenootjes waren erg enthousiast! Ik ga vanaf nu, wanneer mogelijk, op woensdag en vrijdag trainen. 1 á 2 keer in de maand hebben ze wedstrijden op zaterdag of zondag. Als ik in Basingstoke ben die weekenden ga ik daar ook in meespelen!

Gisteravond ben ik lekker uit eten geweest met mijn collega's! In 1 van de hotels van de cluster was een 'Robbie Williams tribute night'. Eerst lekker 3-gangen menu gegeten en daarna kwam er een Robbie optreden! Erg gezellig en erg gelachen!

Donderdag en vrijdag had ik ook al speciaal gelunchd. Donderdag was er Hilton Celebrations. Er wordt dan door alle medewerkers samen gelunchd, in 2 shifts, en dan worden de starpoints en 'star of the month' uitgereikt. En dit in een bepaalt thema. Dit keer was het Football, en moesten we een football shirt ontwerpen.
Vrijdag was er verjaardags/new employees lunch. Dus iedereen die afgelopen maand nieuw gekomen was of jarig geweest was, ging met de General Manager eten in het restaurant. Ik moet zeggen, het was best gezellig. Ik ben niet de grootste fan van de GM, maar tijdens de lunch deed ze haar best, haha!

Hmmz verder eigenlijk niet heel veel te vertellen geloof ik... Mijn bankrekening is eindelijk na veel gezeur geregelt, en ik zal dus komende vrijdag voor t eerst salaris krijgen! Joepie! Om te vieren dat ik eindelijk weer wat geld had, heb ik me vanmiddag even getrakteerd op een Psychologies tijdschrift ( Jah ireen en anne, na ons gesprek op mijn laatste avond Ljouwert durf ik em ook te kopen;)hihi )en op een lekkere Blueberry muffin en Caramel Hot Chocholate by Starbucks!

Verder ben ik lekker allemaal plannetjes aant maken voor wat ik nog allemaal wil zien hier! Het eerste echte weekendje weg staat gepland! Op 19 Oktober zal Leonie, een vriendin, naar London vliegen waar we lekker weekendje rond gaan kijken! Dus daar kijk ik al ontzettend naar uit! En voor nr 2, naar Brighton met Marjon, moet alleen nog even een datum vastgestelt worden! ;) :D
En jah, dan is het al weer bijna Kerst, qua planning! En jah, het hotel gaat dicht! :D Dus grote kans dat ik lekker vrij ben, en dus Kerst in Nederland kom vieren! Ik heb er nu al zin in! ;)

Ik moet zeggen, dit verhaal is veeeel langer geworden dan gedacht, dus ik stop maar snel! Er komen nog wat foto's bij, en waarschijnlijk over een paar dagen nog wat meer, aangezien Danielle nog veel meer foto's gemaakt heeft, en ik die dus nog even moet zien te krijgen!

Voor nu tot ziens/horens/lezens!

Dikke Kus,
Vera

  • 22 September 2007 - 20:23

    Marjon:

    Veertje!

    Jaa! Ik heb echt superveel zin om langs te komen en te high tea-en:D
    Hopelijk hou je dat kamertje voorlopig voor jezelf.. zou ideaal zijn... kun je elke muur behangen met mijn kaartjes (als ze aankomen tenminste haha)
    Na tot msn...
    Kus van je stalkster!

  • 22 September 2007 - 20:37

    Mam:

    iedereen is weer weg na oma's verjaardag dus ik keek nog even of je wat gemaild had en zie daar hele verhalen op je site. Toch weer leuk om te lezen!! leuk je collega's ook te zien kus pap en mam

  • 22 September 2007 - 21:45

    Saskia:

    Hallo Veertje,
    Ik heb net je verhaal gelezen. Ik was er vandaag helaas niet bij, bij de verjaardag van Oma. Ik had het druk met de voorbereidingen voor Steven's verjaardag, morgen. Maar ik ga er binnenkort wel een keertje naar toe, wanneer ze een beetje gesettled is.

    Groetjes en tot de volgende keer,
    Saskia

  • 07 Oktober 2007 - 13:27

    Stanja:

    Hello!
    How's life aan de andere kant van de Noordzee? Hier goed. Heerlijk zonnig weekend, maar ik vind het toch koud . . .
    Komende week stage, dus dan ga ik weer heel wat scholen en studenten langs. Daarna lekker een weekje herfstvakantie!
    Vermaak je je nog? Volleyballen in het weekend en misschien ook nog wat sigt seeing in de omgeving? Heb je al bezoek ontvangen, of zijn het veel (loze) beloften?
    Ik wacht weer op een update en nieuwe foto's!
    Liefs van Stan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 54491

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: