Nu begint het leuke leven! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Nu begint het leuke leven! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Nu begint het leuke leven!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

14 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Hi Lieve lezertjes ;)

Hier weer eens een berichtje van mij! Ben lekker druk geweest de laatste tijd, moet ik zeggen! K zal mn agenda er maar even bij pakken, om te zien wat ik jullie allemaal nog moet vertellen haha!
Ik geloof dat ik geeindigd was bij de Robbie tribute night, dus vanaf daar ga ik maar verder!

De week er na vrij weinig bijzonders gedaan, gewoon lekker gewerkt iedere dag!
Het weekend erop,29/30 sept,lekker uitgerust en op zondag ochtend gewerkt. Samen met een collega heb ik in de stad brochures rond gebracht voor onze kerst feesten, waar ik eerder al over vertelde! Beetje jammer dat het op zondag moest maar jah... 's Middags even lekker door de stad gefietst, door delen die ik nog niet eerder gezien had.

Daarna weer een rustig week met m'n dagelijkse werkzaamheden. En toen een leuk en leerzaam weekend! Op zaterdag ben ik vertrokken naar Newbury waar ook een Hilton hotel is. Vanaf 1 uur heb ik hier meegeholpen met een bruiloft, om wat ervaring te krijgen en te zien hoe zo'n bruiloft precies gaat. Erg gezellig met leuke gasten en collega's! De volgende dag heb ik geholpen met de wedding fayre. Op zo'n fayre kunnen allerlei bedrijfen laten zien wat ze kunnen doen voor bruidsparen. Dit houdt in bloemen, taart, jurken alles is aanwezig. Ik ging hier kijken, omdat dit, als alles goed, mijn afstudeer project gaat worden! Lijkt me erg leuk en spannend om te doen! Het was een druk maar gezellig weekend!

En daarna een erg drukke week! Maandag en dinsdag gewoon gewerkt en op Woensdag had ik training! Voor deze trainingsdag moest ik naar Hilto Coventry - een tripje van 1.5 uur met de trein! M'n collega's vonden het erg ver, maar ach...t viel wel mee! Tijdens de training heb ik geleerd hoe je precies een gast te woord moet staan als die telefonisch bij je willen boeken. Wat vraag je precies, in welke volgorde, waar let je op met toon en dergelijke. Erg nuttig!

En toen op Donderdag, weer zo'n dagje! Maar nu in het hotel. Ik moest Stage 3 doen voor Hilton Passport. Dit is een methode om nieuwe mensen met het hotel en de procedures kennis te laten maken. Na deze laatste fase, ben ik een echte hilton medewerker en krijg ik mijn Hilton pas, die me leuke kortingen op kan leveren!

Dit weekend was daarna weer redelijk rustig! Vrijdag avond lekker gevolleybald en toen gister ochtend even de stad in. 's Middags zouden de Virgin media mensen telefoon/internet/tv komen installeren, maar helaas was er iets fout en moeten ze een andere keer terug komen! En vandaag weer lekker gevolleybald! We hadden onze eerste wedstrijden vandaag. Het is hier zo geregeld dat er per wedstrijd dag, 3 teams aanwezig zijn. Je speelt dus twee wedstrijden en moet er 1 scheidsrechteren! Dit maakt het een leuk dag uitje! Helaas vandaag wel beide wedstrijden verloren, maar goed t waren onze eerste wedstrijden als een team!

Dit was het wel weer haha! Is toch weer een langer verhaal geworden dan verwacht! De volgende keer mijn belevenissen in Londen met Leonie! En dan waarschijnlijk ook weer een keer foto's!

Groetjes & liefs,

Vera!


Ps. Help Vera naar de 18.000! Ik heb bijna de 18.000 hits gehaald op mijn website! En nu wil ik graag ook nog zoveel reacties! HintHint! haha!

  • 14 Oktober 2007 - 18:42

    ~!* Vera*!~:

    Oh jah hihi: met het leuke leven bedoelde ik mijn weekendjes weg! Komend weekend London met Leonie, 9/10/11 November Brighton met Marjon en dan...op 22 December Nederland! En wel voor anderhalve week! Joepie! ;)

    Kus Vera

  • 14 Oktober 2007 - 19:03

    Annemarie:

    Hoezo moet ik berichten plaatsen als ik je ook gewoon kan spreken! En net alsof jij een trouwe bericht postter bent op mijn site!

  • 14 Oktober 2007 - 20:36

    Mam:

    ik wist natuurlijk het meeste al maar toch maar even een berichtje zodat je aantal op peil komt. liefs pap en mam

  • 15 Oktober 2007 - 08:13

    Stanja:

    Volgens mij begin je je plekje en Engeland al aardig te leren kennen! En allemaal gezellige afspraken . . .
    Kerst in Nederland, wat een luxe! Geen turkey dus voor jou, of X-mas crackers? Misschien kan je komend weekend al kerstinkopen doen bij Harrods!
    groetjes, Stanja

  • 15 Oktober 2007 - 09:30

    Irene:

    Nou dan ook maar een berichtje van mij.
    Hahah spreek je snel weer!

    Kus

  • 16 Oktober 2007 - 15:43

    Simone:

    Leuk dat je het zo ontzettend naar je zin hebt! Maar ook leuk om te lezen dat je het wel lekker vindt om met Kerst in Nederland te zijn. Volgens mij is het in Engeland allemaal wat extremer zo rond de Kerst en dat is natuurlijk wel leuk voor je om te zien! Dus, mocht ik ooit gaan trouwen, dan regel jij alles?...

    Groet Simone

  • 17 Oktober 2007 - 17:09

    Marjon:

    Hey Veertje!

    Ben net terug van uitje Duitsland, was heeeel erg gezellig:)
    En jij vermaakt je blijkbaar ook nog steeds.. Als ik kom gaan we wel kerstdingen kopen hoor! Heb hier al mijn eerste kerstinkoop al gedaan (twee foeilelijke knalroze uiltjes voor in kerstboom:D)..
    Hoop je snel weer ffkes te spreken, maar vanavond niet, want ik ga voetbal kijken bij mijn tante.. misschien stuur ik je nog een verslag:D
    Daag veer!
    Kus Marjon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 54494

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: