Weekendje London! :D - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu Weekendje London! :D - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

Weekendje London! :D

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

27 Oktober 2007 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Onder het genot van een glaasje Dr. Pepper, een half lege ( nee niet psychologisch, hij is echt meer leeg dan vol) zak pepernoten en the X-factor op de achtergrond zal ik jullie verslag doen van afgelopen weekend! Mijn eerste bezoekje! En jeetje he, wat doe ik mijn ouders iedere keer aan, dat wacht op een vliegveld is verschrikkelijk!

Ik was om kwart over 9 op Heathrow, en Leonie zou landen rond tien uur. Op een gegeven moment stond er 11.15 als arrival time! Whaa schrikken! Maar gelukkig landde ze op tijd. Maar dan..hoe lang het dan nog duurt! Wauw! Dat merk je niet als je zelf vliegt.
Rond kwart voor elf kwam ze dan eindelijk door de deuren en konden we op weg naar ons hotel! Even lekker genieten bij de concurrent! :D We hadden een super deal bij een 4* Sheraton hotel! :D
Echt te lekkere bedden daar zeg!
Op Zaterdag hadden we afgesproken om 9 uur op te staan, en Leonie had haar wekker gezet, op haar telefoon. Dus op zaterdag opgestaan aangekleed en alles en toen...keek ik op mijn wekker en bleek het 9 uur te zijn! All ready to go... Bleek dat ze vergeten was haar tijd te verzetten! Maar dat bleek maar goed ook, want na de bus en tube gepakt te hebben, kwamen om kwart voor elf aan in Londen. Dus hadden we nog precies genoeg tijd om ontbijt te halen, voor we hadden afgesproken met een vriendin van Leonie om elf uur. We zouden met de boot richting Greenwich gaan! Eerste even lekker van het zonnetje genoten, en toen om twaalf uur op de boot! Helaas was het commentaar niet te verstaan, maar t was zeker leuk om te doen. In Greenwich lekker rond gelopen over de famous market daar en heerlijk gegeten bij de Italiaan! Helaas konden Leo en ik onze 'vakkennis' niet stil houden en hebben we even heerlijk commentaar zitten leveren op de ober!

Rond half 5 zaten we weer op de boot terug, met deze keer duidelijk en grappig commentaar! Terug in centrum London zijn we even langs 'the Eye'gelopen, maar de wachtrij was te lang. Even bij Downing Street langs gelopen, waar de politie even uitgelegd hebben dat wij Nederlanders toch echt niet allemaal drugs gebruiken! ;) Daarna even gevraagt waar we het beste Rugby konden gaan kijken. Helaas was de bar die ze aangeraden hadden overvol met alle Zuid Afrikanen die op dat moment in London waren! Dus maar even doorgelopen en een andere gezocht! De eerste helf van de finale van de World Cup Rugby gekeken ( tussen Engeland en Zuid Afrika...). Tijdens de tweede helft even gegeten en de laatste 10 min. nog kunnen mee genieten! En Z-A heeft gewonnen! :D:D

En daarna total loss weer richting hotel, waar we rond 1 uur ons bedje in vielen en om 1.01 in diepe slaap waren haha!
Zondag ochtend heerlijk rustig aangedaan en rond twaalf uur waren we in Notting Hill! Helaas Hugh Grant niet gezien, maar wel de Nederlandse Ambassade en Holland Park! :D
Aan het eind van de middag heerlijk zitten uitrusten bij Starbucks en toen weer richting Heathrow!
Nog even snel gegeten, en om 7 uur moest Leonie weer door de douane!

Het was echt een super weekend en echt heerlijk om er even uit te zijn!
En daarna weer terug naar de orde van de dag, met het gevoel dat je niet weggeweest bent...

Dit weekend weer lekker relaxen thuis. Vanochtend zou Virgin Media telefoon/internet/tv komen installeren, maar ze hebben beetje communicatie problemen geloof ik, want twee weken geleden kwam er zo'n kwiebus en die zei: er zijn er twee voor nodig! En dat zei kwiebus nr 2 vanochtend ook...Dus beetje jammer, tis nog steeds niet geinstalleerd...
Als we zo doorgaan heb ik het pas geregeld tegen de tijd dat ik naar huis ga. Verder nog even lekker gewinkeld zonder iets te kopen! En nu dan heerlijk op de bank berichtje typen. Morgen ga ik met een collega naar een wedding fayre, om te weer een andere te zien. Dat geeft me een wat beter beeld voor wat ik precies moet organiseren! Ik vind het echt super leuk om te doen, maar ook wel heel spannend! Er is al een paar jaar geen 1 meer georganiseerd, dus moeten nu echt goed uitpakken om een goed beeld van het hotel te geven. Maar neej, verder geen druk hoor haha!
En daarna even lekker volleyballen!

Ik ga nu even de fotos uploaden bij dit berichtje, en dan spreek/zie/mail/msn/kaart/sms ik jullie allemaal snel weer! ;)

Dikke kus,
Vera

  • 27 Oktober 2007 - 19:50

    Stanja:

    Hoi Veer
    Ja ja, ook wij gaan nu echt boeken hoor! De 1 cent deal is al weg, toch te lang gewacht.
    En leuk is Londen he? Ik ben vorig jaar met de boot teruggekomen van Greenwich. Sim wil straks ook naar Notting Hill, dus dan weet jij de hotspots al.
    Later meer via de gewone mail. En moeten de kruidnootjes aangevuld worden :-)?
    groetjes, Stanja

  • 27 Oktober 2007 - 20:39

    Annemarie:

    Shit ben net niet de eerste! Had alle verhalen allang gehoord, dus zo spannend was dit bericht niet! Kijk al uit naar ons weekendje samen in Barca.... helaas moeten we nog ff geduld hebben! kusje

  • 28 Oktober 2007 - 09:58

    Simone:

    Want Sim hoopt wel Hugh Grant te zien. Nou, zoals je al leest heeft Stanje de vliegtickets geboekt! Ik kijk er naar uit, heel leuk om langs te komen. Hier alles goed in Nederland. Het is al bijna weer november. Maarten en ik gaan nog een midweekje naar Schier. Gaan we de avond daarvoor bij je ouders slapen.... Nou, tot mails!

  • 28 Oktober 2007 - 16:26

    Inge:

    Hoi Veertje,
    Mooi zo dat Londen leuk is. Wij, de zusjes, kijken ook uit naar een weekendje Londen met jou. Voor jou zal het aftellen worden nu naar de kerstdagen neem ik aan. Wij zijn thuis erg druk met de bouw. Iedere vrije minuut wordt er wel weer wat gedaan. Ik heb de maand december vrij om alles af te schilderen. Geniet van je laatste weekjes van dit jaar in Engeland. Groetjes Inge

  • 28 Oktober 2007 - 21:17

    Pap En Mam:

    hey veer we hebben net samen je foto's bekeken en willen dit zelf ook wel een keer komen bekijken natuurlijk. succes met je werk liefs pap en mam

  • 29 Oktober 2007 - 15:21

    Ed:

    Veertje
    Zo te lezen gaat het goed.
    Ja die meiden van mij willen natuurlijk ook komen. Het Hilton wordt vol met al die bezoekers!

  • 29 Oktober 2007 - 18:31

    Ireen:

    Natuurlijk had ik ook al het een en ander gehoord.
    Ennuh Anne ik ga ook mee naar Barca hoor!
    Of ben ik verbannen uit de club omdat ik nog op school zit:'(

    Haha.
    Veer ik hoop snel iets te horen van mijn stage, maar ik moet wachten tot 5 november en dan pas gaan mijn brieven op de post dus ik ga morgen even scene schoppen bij het stage bureau haha!

    Kus Mij

  • 30 Oktober 2007 - 08:54

    Marjon:

    Haai Veer,

    Eigenlijk hebben we al veel gesproken via msn, maar toch nog even een bericht via dit gebeuren. Foto's zien er erg leuk uit.. volgende keer staan er foto's van ons als prinsesjes in het Hilton:)

    Kus Marjon

  • 08 November 2007 - 15:26

    Marjon:

    TOT MORGEN!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 54491

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: