2008 – Supposed to be thé year! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu 2008 – Supposed to be thé year! - Reisverslag uit Basingstoke, Verenigd Koninkrijk van Vera Posthumus - WaarBenJij.nu

2008 – Supposed to be thé year!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

08 Januari 2008 | Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Jaja we zijn idd aanbeland in het jaar 2008, wat hét jaar zou moeten worden van: afstuderen….Maar daar denken we nog maar even niet aan, want ik ben nog maar op de helft van mijn stage. Of ál op de helft, het is maar net hoe ik me voel, welke van de twee ik kies!

Maar eerst ben ik heerlijk een weekje naar huis geweest! Voor ik vakantie kon naar huis nog de laatste kerst parties gewerkt en toen op Zaterdag 22 december naar huis!

Ik zou proberen om vrijdags nog een nachtje in het Hilton Heathrow te slapen, maar ze hadden helaas geen staff rate kamers dus toch maar zaterdag s’ochtends op reis gegaan. Na eerst mijn bus gemist te hebben kwam ik aan op een onwijs druk Heathrow. Er stond een rij voor mijn incheck balie die het halve vliegveld overging, dus ik was bang dat ik mijn vliegtuig zou gaan missen. Gelukkig was er nog 1 behulpzame stewardess die alle mensen voor de vlucht naar Amsterdam uit de rij plukte. Na ingecheckt te zijn en door de douane gegaan te zijn kwam ik in de wachtruimte. Op mijn ticket stond dat ik bij de gate moest zijn om 11.40, maar op het bord in de hal stond dat de gate pas om 11.50 open zou gaan. Dat klonk een beetje laat voor een vlucht die om 12.05 zou moeten vertrekken, dus ben toen maar even gaan checken wat er aan de hand was. Bij de customer service was niemand te bekennen, maar na een tijdje wachten kwam er iemand langs die na rondgebeld te hebben kon melden dat mijn vliegtuig 45 min vertraging had. Dus maar even wat te eten gekocht en gaan wachten. Al snel werd de wachttijd terug gebracht naar 25 min, maar daarna ging het alleen maar weer de verkeerde kant op. Uiteindelijk ben ik met twee uur vertraging vertrokken richting Amsterdam. Daar aangekomen werd ik opgewacht door Pap, Mam en Debbie, die natuurlijk al even hadden staan wachten!

De week die volgde is voorbij gevlogen! Zaterdag eerst even bij oma langs, die verhuist is vlak nadat ik naar Engeland gegaan ben. Even huisje bekeken en weer naar huis. Zondags wezen shoppen, zonder iets te kopen, in Batavia stad.
Maandags had ik afgesproken met vriendinnetjes Anne en Ireen! Annemarie loopt stage in Spanje en was ook een paar daagjes in Nederland, dus perfecte timing om even lekker te gaan lunchen in Zwolle.
’S Avonds hadden we ‘kerstdiner’ bij Arjen en Debbie. Debbie haar vader en zijn vrouw en zoon waren ook uitgenodigd, samen met mijn ouders en ik. Erg gezellig en onwijs lekker gegeten! ;)
En toen was het al weer Kerst! Eerste kerstdag thuis gevierd en tweede kerstdag zoals ieder jaar met de familie van mijn moeders kant. ’S Avonds met de hele familie uit eten geweest wat al weer erg gezellig en lekker was! ;)

Donderdag even lekker de hele dag niets gedaan, alleen ’s avonds gezellig met Debbie naar de film geweest en vrijdag kwam er familie langs.

En zaterdags was het tijd voor een bezoekje aan Groningen! Voor ik naar Engeland vertrok zou ik bij Marjon gaan kijken in haar nieuwe huisje, maar had helaas geen tijd genoeg toen. Ook werd het jaarlijkse Kuierpad Kerstdiner voor de tweede keer georganiseerd ( vandaar dat het nu jaarlijks is ;)) en daar wilde ik deze keer ook graag bij zijn. Vorig jaar was ik aant beunen op Vlieland…kan me al bijna niet meer herinneren hoe dat was haha!
Zondags weer naar huis waar ik gebeld wordt door Arjen en Debbie of ik zin had om mee te gaan bowlen met de hele vrienden groep. Uiteindelijk met z’n dertienen geweest wat heel gezellig was. En toen was het al weer oudejaarsdag. Ongelofelijk hoe de tijd vliegt! Overdag nog even de laatste dingen bij elkaar geshopt en ’s avonds weer met de hele groep oud & nieuw gevierd. Heel braaf om half 1 thuis en tegen enen in bed! Want jah, op nieuwjaarsdag vloog ik alweer terug naar Engeland…

En daar was het meteen terug in het oude ritme. Verbazingwekkend hoe snel alles weer gewoon en in het oude ritme is. Het was wel heerlijk om met een weekje van drie dagen te beginnen.
En toen was het meteen vrijdagavond feest. Doordat December zo’n onwijs drukke maand is voor alle hotels worden veel staffkerstparties pas in januari georganiseerd. En vrijdags was die van ons! De party was bij een van onze concurrenten ( zij komen bij ons, vandaar! ) en het begon natuurlijk met eten, t zal ook niet, en er werden wat awards uitgereikt en daarna was er een dj, die niet echt heel goed was. Helaas was het onze eigen DJ dus echt klagen heeft geen zin haha! Daarna met de meiden van de receptie nog even de stad in geweest.

En toen was het al weer het eerste weekend van Januari 2008! Moet even heel hard aan de bak voor school dit weekend, maar kan me er vrij moeilijk toe zetten om ook echt iets te doen helaas… Zit nu even heerlijk op de bank filmpje te kijken en ga morgen, zondag, hard aan het werk. Mijn manager heeft volgens mij het idee dat ik al van alles op het papier heb, maar helaas is dit niet zo… En aangezien ik maandag een meeting met hem heb, zal ik wel moeten morgen!

Vandaar dat ik nu ga stoppen, mijn filmpje nog even snel afkijk en dan snel mijn bed in duik om morgen fris en fruitig aan het werk te gaan!

Slaap lekker en tot snel!

Vera

** Stukkie hierboven was van Zondag. Inmiddels is het dinsdag avond en is er al weer heeel veel gebeurd! Op maandag had ik mijn half time ( ;) ) gesprek. Deze week zit ik precies op de helft van mijn stage. Martijn was onwijs possitief en heeft me goede punten gegeven. Ook heeft hij mij ( onofficieel ) vertelt dat ik salarisverhoging krijg naar aanleiding van mijn inzet en harde werken tijdens kerst! :D

  • 08 Januari 2008 - 20:28

    Vera:

    Hopelijk volgen er nog wat fotos! Er zijn er vele gemaakt tijdens bowlen, oud&nieuw en de hilton party! Heb er zelf alleen geen een gemaakt, ben dus afhankelijk van wat anderen doorsturen...:)

  • 08 Januari 2008 - 20:32

    Mam:

    zo ook eens een keer als eerste want meestal is dat Marjon. eigenlijk wist ik alles al maar dat wist ik pas toen ik alles gelezen had en aangzien ik je fan ben doe ik dat natuurlijk!!! liefs pap en mam

  • 09 Januari 2008 - 08:34

    Ed:

    Beste Veer, mooi dat je een goede beoordeling hebt gekregen.
    Dat is een goede start voor de volgende helft.
    Kijk je al uit naar het einde van je stage of denk je ik houd het wel vol.
    Ook in de UK niet echt winter.
    De groeten uit Apeldoorn.

  • 09 Januari 2008 - 09:59

    Annemarie:

    Die verhoging heb je maar mooi even in je pocket... was het harde werken toch nog ergens goed voor! Succes met de 2e helft van je stage, wou dat het bij mij ook al zover was!
    Liefs Annemarie

  • 09 Januari 2008 - 20:29

    Stanja:

    Ik zie dat je een drukke vakantie achter de rug hebt! Maar wel leuk geweest toch?
    En een goede beoordeling, een salarisverhoging: een goed begin van 2008!
    CU soon
    liefs van Stanja

  • 09 Januari 2008 - 21:22

    Marjon:

    Sorry mama van Vera,
    Ik zal voortaan even wachten met reageren:)
    Veertje, geweldig dat je salarisverhoging krijgt, zeer verdient! Gefeliciteerd!
    Tot msn of mail..
    Kus Marjon

  • 15 Januari 2008 - 10:10

    Inge:

    Hoi Veertje,

    Nou je kan weer aan de bak zo te horen. Wel fijn als je er nog wat geld bij krijgt, kan je nog meer leuke dingen doen. Wij zijn al aan het aftellen voor onze trip naar jou. We hebben er echt zin in.

    Succes en niet te laat met je verslag beginnen(deed ik ook altijd maar aan het eind is het niet fijn)iedere dag een beetje typen en je hebt zo de pagina's vol.

    Groetjes Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Basingstoke

Vera

Na een aantal reizen over de wereld, ben ik voor nu weer even in Nederland aanbeland. Voor hoe lang, is nu de meest gestelde vraag! Het antwoord daarom is: een paar maandjes. Want het volgende avontuur staat al weer klaar! Een paar maandjes bij vriendinnetje Marjon op bezoek op Aruba lijkt me toch wel een zeer goed plan! Dus binnenkort weer nieuws! Liefs Vera x

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 54495

Voorgaande reizen:

04 Februari 2009 - 05 April 2009

Er lekker tussen uit op Aruba

20 Augustus 2007 - 01 Oktober 2008

Stage in Engeland

03 Februari 2006 - 09 Juli 2006

School in Afrika!

Landen bezocht: